sunnuntai 28. toukokuuta 2017

Viimeistä viikkoa viedään


Tässä kuvia toisiksi viimeiseltä viikolta

Syntymäpäiväkriisi: Lola-leppis, kilppari, susi ja Pete-nalle kaakun äärellä

Chinese brush painintings

Ohjelmisto pikkukummeille

Saatiin pikkukummeilta iso kortti!

keskiviikko 17. toukokuuta 2017

Keskiviikko 16.5

Tänään meillä oli uskontoa. Uskonnossa piti palauttaa uskonnon vihkot. Sitten oli valinnaisia. Lopukai oli vain biologiaa

maanantai 15. toukokuuta 2017

Maanantai 15.5

Tänään päivä alkoi biologian kierrätyskansioiden tekemisella ja siitä sitten enkun tunnille.
sen jälkeen oli liikuntaa ja liikunnassa oli pesäpalloa mm. rasteja ja sitten myös peliä

läksyt

ENG: valitse 2 tehtävää

maanantai 8. toukokuuta 2017

Maanantain materiaalia

Tämän viikon aloitimme tunnilla, jolla piti saada kierrätyskansion kansi valmiiksi. Sen tunnin perästä oli enkkua, jossa työskentelimme monisteen parissa, joka on ollut työn alla viimeiset tunnit. Enkun jälkeen oli ulkoliikuntaa, pelasimme pesistä. Sitten suuntasimme ruokalaan syömään perunaa ja makkarakastiketta.Sitten oli välkkä. Välkän jälkeen Jenni kertoi tärkeitä asioita. Jatkoimme kierrätyskansion kansien koristelua yms. Saimme myös Ronilta karkkia, koska oli hänen syntymäpäivät. Sitten oli ruotsia.

tiistai 2. toukokuuta 2017

HUBAISA TIISTAI :)

Tänään tulimme kouluun 9.20. Kaikki oli innoissaan, koska lähdemme huomenna leirikouluun Pajulahteen. A-ryhmällä oli englantia ja B-ryhmällä oli äidinkieltä. Sitten oli välkkä. Välkän jälkeen saimme tietää kenen kanssa pääsimme samaan huoneeseen. Kaikki oli jännittyneitä. Katsoimme hetken kirjaesitelmävideoita?. Menimme syömään. Ruokana oli broiler-perunavuokaa. Sen jälkeen oli taas jakotunnit. 12.15 alkoi välkkä. Välkän jälkeen meillä oli matikankoe. Aiheena oli (aika).Hermoja raastavan matikankokeen jälkeen me teimme kierrätyskansioita. Se oli ihan kivaa. vikalla tunnilla me katsoimme taas kirjavideoita. Kaikki sai lapun johon piti laittaa yhdestä esityksestä aina arvioinnin/mielipiteen. Ne olivat kivoja ja hubaisia.
       HUOMENNA LEIRIKOULUUN

Läksyä tuli englannista
-ex. 14 p.184
-1 teht s.184-185                                   Kirjoittaja: Juliana :)