Tämän viikon aloitimme tunnilla, jolla piti saada kierrätyskansion kansi valmiiksi. Sen tunnin perästä oli enkkua, jossa työskentelimme monisteen parissa, joka on ollut työn alla viimeiset tunnit. Enkun jälkeen oli ulkoliikuntaa, pelasimme pesistä. Sitten suuntasimme ruokalaan syömään perunaa ja makkarakastiketta.Sitten oli välkkä. Välkän jälkeen Jenni kertoi tärkeitä asioita. Jatkoimme kierrätyskansion kansien koristelua yms. Saimme myös Ronilta karkkia, koska oli hänen syntymäpäivät. Sitten oli ruotsia.