Puhuimme kevään retkestä B-ryhmäläisten kanssa käsitöiden lomassa. Osa haaveili, että voisimme tehdä retken Tampereelle Leenaa moikkaamaan. Osa unelmoi kirkkovenesoudusta. Oikeasti olemme menossa yökouluun Syöksynsuuhun toukokuussa 4e-luokan kanssa.Äidinkielen tunti meni Cross Fit-kyytien selvittelyyn ja evästilauksiin sekä hiihtokisailmoittautumisiin. Maanantaina tarkistetaan keskiviikkona annettu läksy.
Läksy:
Matikka (b-ryhmä): mökki 10



