Tänään oli fysiikkaa ja siellä poltettiin open hiuksia ja sitten oli matikkaa sieltä tehtiin kertolaskuja murtolukuna ja sitten oli liikkaa
Läksyt: fyke lue s 20-21 t 1-3 matikka 99 loppuun kotitehtävät loppuun
Tämä blogi toimii avoimena tiedotuskanavana koulusta koteihin. Blogista voi tarkistaa esimerkiksi läksyt, jotka järjestäjät kirjaavat blogitekstiin päivittäin. Tiedot tulevista tapahtumista ja liikunnasta ovat oikealla sivupalkissa. Blogissa ei mainita nimiä eikä muita henkilökohtaisia tietoja, koska blogi on kaikkien luettavissa. Oppilaat ovat nyt alkaneet itse päivittää blogia, jolloin he ovat halunneet laittaa nimensä kirjoituksen perään.
perjantai 30. lokakuuta 2015
torstai 29. lokakuuta 2015
Torstai
Musiikkia oli aamulla ja välkkä ja sitten matikkaa ja pelattiin kummien kanssa lautapelejä
LÄKSY:
MATIKKA S:94-95 loppuun
kirjoittanut: roni & andre ( joka ei ole kirjoittanut)
LÄKSY:
MATIKKA S:94-95 loppuun
kirjoittanut: roni & andre ( joka ei ole kirjoittanut)
keskiviikko 28. lokakuuta 2015
Kylmä paivä
aamulla oli historiaa ja mentiin tietovisaa. ja oli uskontoa bilsan koe
Läksyt: enkku s kirjoita vihkoon mustat sanat lue kpl 4 harjoittele t 8 lue
Kirjoittaja ronia auttanut andre
maanantai 26. lokakuuta 2015
Maanantaipäivä
Läksyt:
matikka s:90-92 kt1-2
LUE biologian kokeeseen
Tehtiin matikkaa ja historian ryhmätyötä tietokoneilla ja tableteilla. Tabletilla etsittiin tietoa ja toisella koneella myös. lopuksi meillä on käsityötä
matikka s:90-92 kt1-2
LUE biologian kokeeseen
Tehtiin matikkaa ja historian ryhmätyötä tietokoneilla ja tableteilla. Tabletilla etsittiin tietoa ja toisella koneella myös. lopuksi meillä on käsityötä
perjantai 23. lokakuuta 2015
SAIRAAN NOPEE PÄIVÄ
Tänään oli perjantai pwärinät. Aamusta olimme Action Factory:ssa, koska olimme voittaneet Omin voimin kouluun -kisan!!! Siellä olimme noin 2 tuntia ja siitä menimme koululle ja tarkistimme matikan läksyt. Seuraavaksi on äidinkielitunti A-ryhmällä. SAIRAAN NOPEE!
Rosanna ja Maria
LÄKSYT:
Matikka: s. 82-83 loppuun ja s. 84 Kotitehtävät
Äidinkieli (A): s. 42-43 Lue ja tehtävä 3
Rosanna ja Maria
LÄKSYT:
Matikka: s. 82-83 loppuun ja s. 84 Kotitehtävät
Äidinkieli (A): s. 42-43 Lue ja tehtävä 3
torstai 22. lokakuuta 2015
KORISPÄIVÄ - lyhyt ja ytimekäs
LÄKSYT:
KE 21.10.
UE: Lue s. 20-21 ja tee tehtävä 1 vihkoon
BG: Lue s. 22-23 ja tee moniste kasvien luokittelusta
ÄI (B): Lue s. 42 ja tee s. 43 teht. 3 kotona vihkoon
TO 22.10.
BG: Lue kokeeseen s.4-23 ja tee Kertaus-moniste
MA: s. 78-79 loppuun ja s. 80 Kotitehtävät
Pitkästä aikaa opekin tässä kirjoittelee. Järjestäjät ovatkin olleet aktiivisia kirjoittajia. Eilen Hämeen Sanomien toimittaja kävi jututtamassa minua ja oppilaita Liikkuva koulu-aiheesta. Lehtijuttu ilmestyy huomenna. Eilen oppilailla oli erityisopettajan pitämä tekstisanelu, jota tehtiin pitkään ja hartaasti.
Tänään meillä oli "Korispäivä -lyhyt ja ytimekäs". Näin oppilastiimi oli sen kirjannut. Lähdettiin vähän aikaisemmin välkälle ja pelattiin korista luokkajoukkueilla. Itsekin olin mukana pelailemassa. Se oli vaihteeksi tosi kivaa!
Tänään sain myös jakaa käytöskukkasia koko alkuviikon ajalta ja vielä kaikilta päiviltä... Huh huh! Palkintotunti on vain kolmen käytöskukkasen päässä. Syysloma on tehnyt ilmeisesti hyvää (ja istumajärjestyksen vaihdos).
t:Jenni-ope
KE 21.10.
UE: Lue s. 20-21 ja tee tehtävä 1 vihkoon
BG: Lue s. 22-23 ja tee moniste kasvien luokittelusta
ÄI (B): Lue s. 42 ja tee s. 43 teht. 3 kotona vihkoon
TO 22.10.
BG: Lue kokeeseen s.4-23 ja tee Kertaus-moniste
MA: s. 78-79 loppuun ja s. 80 Kotitehtävät
Pitkästä aikaa opekin tässä kirjoittelee. Järjestäjät ovatkin olleet aktiivisia kirjoittajia. Eilen Hämeen Sanomien toimittaja kävi jututtamassa minua ja oppilaita Liikkuva koulu-aiheesta. Lehtijuttu ilmestyy huomenna. Eilen oppilailla oli erityisopettajan pitämä tekstisanelu, jota tehtiin pitkään ja hartaasti.
Tänään meillä oli "Korispäivä -lyhyt ja ytimekäs". Näin oppilastiimi oli sen kirjannut. Lähdettiin vähän aikaisemmin välkälle ja pelattiin korista luokkajoukkueilla. Itsekin olin mukana pelailemassa. Se oli vaihteeksi tosi kivaa!
Tänään sain myös jakaa käytöskukkasia koko alkuviikon ajalta ja vielä kaikilta päiviltä... Huh huh! Palkintotunti on vain kolmen käytöskukkasen päässä. Syysloma on tehnyt ilmeisesti hyvää (ja istumajärjestyksen vaihdos).
t:Jenni-ope
tiistai 20. lokakuuta 2015
PÄIVÄSTÄ PÄIVÄÄN
Heipsan terveppä heipsan!! Tänään oli välkkäri kokous (vain välkkärit). Sitten oli matikan tunti. Ruokana tänään oli riisiä ja kanakastiketta. Ainiin. Meillä olikin noin tunti kirjoitelmien tekemistä ja sitten matikkaa. Saimme myöskin tuoda omia urheiluvälineitämme.
LÄKSYT:
ÄIKKÄ: KIRJOITELMA LOPPUUN!
T: JÄRJESTÄJÄT:)
LÄKSYT:
ÄIKKÄ: KIRJOITELMA LOPPUUN!
T: JÄRJESTÄJÄT:)
maanantai 19. lokakuuta 2015
Urheilu Viikko
Tänään meille tuli uudet istumajärjestykset. Kaksi poikaa ja kaksi tyttöä vierekkäin tai kaksi tyttöä ja yksi poika taikka toisinpäin. Ruokana oli nakkikeittoa. Tänään oli A-ryhmällä aamulla matikkaa. B-ryhmä tuli kouluun ja siirtyi tekemään matikkaa taas kun A-ryhmä englantia. Sen jälkeen teimme omissa ryhmissämme historian työtä. Työ on hyvin mielenkiintoinen. Lähdimme sitten syömään ruokalaan. Kohta on käsityötä. A-ryhmällä on rättikässää ja B-ryhmällä puukässää. Sitten se vaihtuu. Jos on lisäkieli, niin lähtee opiskelemaan sitä. Tämä viikko on urheiluviikko. Hyvää viikkoa kaikille.
T. Maria ja Rosanna
T. Maria ja Rosanna
perjantai 9. lokakuuta 2015
Suohirviöt
Tänään aloitimme koulun Fykellä meille tuli testi atomeista sen jälkeen oli lukupalkki tunti, sen jälkeen menimme suunnistamaan kahtoi lammelle. sitten tulimme takaisin kouluun ja menimme ruokalaan. Ruokana oli palermon pastaa. sitten a-ryhmällä oli äikkää ja b-rihmä pääsi kotiin.
LÄKSYT:fyke s19 t1-3, moniste loppuun (äikkä)
kirjoittajat:andre ja akusti
LÄKSYT:fyke s19 t1-3, moniste loppuun (äikkä)
kirjoittajat:andre ja akusti
torstai 8. lokakuuta 2015
ETSINTÄKUULUTUS OPETTAJA!
Tänään aamulla kellot soi. Menimme maiseman musiikkiluokkaan, mutta Katri ope tuli sanoon että musa-ope on jossain. Sitten menimme musa-open luokkaan. Siellä ei ollut ketään. Sitten menimme luokkaan ja siellä ei ollut ketään. Menimme B-osan musiikinluokkaan. Siellä ei ollut ketään. Sitten menimme seminaarisaliin. Siellä se mus-ope oli. Sielä se istu kitara kädessä. Sitten katsoimme pienen esityksen ja pääsimme välkälle. Välkän jälkeen oli matikan tunti. Sen jälkeen oli ruokailu. Ruokana oli kebakoita ja perunamussia. Sitten oli biologian tunti. Nyt on välkkä. Seuraavaksi on enkun tunti ja A2-kielet.
Kirjoittajat: Aleksi ja Andre
Kirjoittajat: Aleksi ja Andre
keskiviikko 7. lokakuuta 2015
Kylmempi päivä
Tänään aloitimme historian tunnilla. Sen jälkeen oltiin koneilla me pelattiin niilä
kiva peliä. sen jälkeen oli välkkä, välkällä oltiin pikku kummien kanssa. sen jälkeen oli ruokailu ja enkkua sitten oli matikan tunti ja sen jälkeen musan tunti
LÄKSYT :
HISTORIA:
Lue s.32-37+ keksi 2 kysymystä+ s.37 t. 5
KIRJOITTANUT: ANDRE JA ALEKSI K.
kiva peliä. sen jälkeen oli välkkä, välkällä oltiin pikku kummien kanssa. sen jälkeen oli ruokailu ja enkkua sitten oli matikan tunti ja sen jälkeen musan tunti
LÄKSYT :
HISTORIA:
Lue s.32-37+ keksi 2 kysymystä+ s.37 t. 5
KIRJOITTANUT: ANDRE JA ALEKSI K.
tiistai 6. lokakuuta 2015
kylmä päivä
Tänään aamulla oli äikkää sen jälkeen matikka ja ruokailu. Ruokana oli uunikalaa. sen jälkeen
saimme kokeet ja menimme välkälle. sitten oli kuvistunti.
Läksyt:
MATIKKA: S.70-71 LOPPUUN JAKOTITEHTÄVÄ S72
ÄIKKÄ MONISTE LOPPUUN
saimme kokeet ja menimme välkälle. sitten oli kuvistunti.
Läksyt:
MATIKKA: S.70-71 LOPPUUN JAKOTITEHTÄVÄ S72
ÄIKKÄ MONISTE LOPPUUN
maanantai 5. lokakuuta 2015
Historiallisia tutkimuksia
Tänään aloitimme b-ryhmän matikalla ja sitten tuli a-ryhmä a-ryhmällä oli matikkaa ja b-ryhmällä oli enkkua
historian tunnilla puhuttiin eri egyptin aiheista kuten lääkitsemisestä siihen aikaan teimme tutkimusta ja mennimme ruokailuun
Läksyt:matikka s. 67 loppuun ja kotitehtävät sivulta 68
Kirjoittanut:Eemu,andre
historian tunnilla puhuttiin eri egyptin aiheista kuten lääkitsemisestä siihen aikaan teimme tutkimusta ja mennimme ruokailuun
Läksyt:matikka s. 67 loppuun ja kotitehtävät sivulta 68
Kirjoittanut:Eemu,andre
perjantai 2. lokakuuta 2015
SUUNNISTUSTA AHVENISTOLLA!
Tänään meillä oli fykeä eli fysiikka kemiaa jossa käsittelimme atomeja.Sen jälkeen meillä oli lukupalkit joissa luemme jotain kirjaa eli joko Ronja ryövärin tytärtä,Futistähtiä,Matildaa tai Faaraonkuutio.Sitten menimme suunnistamaan Ahvenistolle.Sen jälkeen meillä oli ruokailu jossa oli puuroa.Sitten A-ryhmällä on äikkää ope tuli just luokkaan eli MOIII!
torstai 1. lokakuuta 2015
6-luokkien näytelmä
Tänään ensimmäisellä tunnilla meillä oli musiikkia. Seuraavalla tunnilla meillä oli matikkaa ja me teimme murtolukuja.Sitten me menimme syömään ja kattomaan 6-luokan näytelmää. Enään oli vain enkkua.
LÄKSYT:
MATIKKA: s.63 loppuun ja s. 64 kotitehtävät
LÄKSYT:
MATIKKA: s.63 loppuun ja s. 64 kotitehtävät
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



