tiistai 31. toukokuuta 2016

Vähiin käy

Tänään treenattiin yhteislaulut, tehtiin 5.luokan kuvakavalkaadia ja käytiin vielä kahdesti meidän oma esitys läpi salissa äänentoiston, valojen ym. kanssa.



keskiviikko 25. toukokuuta 2016

KESKIVIIKKO

Tänään harjoittelimme kevätjuhla esitystä. Sen jälkeen oli matikkaa. ruokana oli jauheliha keittoa.

tiistai 24. toukokuuta 2016

tiistai

Tänään aloitamme 10.30 matikalla sen jälkeen menemme syömään ruokaa. ruokana oli seitä ja perunaa. 





LÄKSYT: matikka s.196 , t 1-2.  ja s200 , teht, 1-2.

sunnuntai 22. toukokuuta 2016

viikko 20

Hei!

Viime viikolla tapahtui paljon ja ilmeisesti järjestäjätkin olivat niin kiireisiä, että eivät ehtineet juuri päivitellä blogia. Läksyjä on tullut vähän, mutta kokeita oli viime viikolla kaksin kappalein. Olihan meillä kivojakin tapahtumia! Keskiviikkona käytiin Helsingissä luokkaretkellä yhdessä 6a-luokan kanssa. Perjantaina meidän luokkaan tuli tutustumaan uusi oppilas, joka aloittaa ensi syksynä Seminaarin koulun 6c-luokalla. Lauantaina järjestimme Ravintolapäivän vohvelikahvilan koulun pihassa. Kahvila oli menestys ja päivä oli tosi mukava! Oli hienoa nähdä, kuinka oppilaat olivat vastuutehtävissä tosi luontevasti!

t:Jenni-ope
Ateneumin sisäpihan tilataideteos

Näköala Lintsille

Ateneum-tarra

Kingi

vohvelikahvilan trip-torni

tiistai 17. toukokuuta 2016

Torstai ja perjantai

Torstaina tehtiin maantiedon tutkimuksia. Perjantaina pidettiin liikunnan sijasta kuvista ja tutustuttiin Ateneumin taideteoksiin etukäteen eri tavoin.


Tiistai 17.5

Aamull koulu alkoi vasta 10.30. Ekana meillä oili matikkaa. Sitten oli ruokaiku ja ruokana oli risiä ja kanakastiketta. Sitten meillä oli historian koe joka ei ollu kamalan vaikea. Nyt on välkkä. Ne ei tiedetä, että mitä meillä on seuraavaksi, muyta vikalla tunniilla meillä on ainakinmusiikkia.







LÄKSYT: Matikkass.187 kotitehtävät.

                                    TERVEISIN: Iida ja Sara :)

maanantai 16. toukokuuta 2016

Naanantai 16.5

Tänään koulualkoi kaikilla 8.30. Ekalla tunilla oli historiaa tokalla tunnilla englantia. Sitten oli välkkä ja sen jälkeen ,matikkaa. Sitten me päätettiin, etä mihin leirikouluun menemme 6.lk. Päätimme mennä pajulahteen. Sitten oli ruokailu ja ruokana oli nakkilkeittoa sekä päärynää jälkiruokana. Sitten yhdellä oppilaalla oli synttärit ja hän jakoi karkit. Nyt on välkkä ja se jälkeen kässää ja joillain ihmisillä on saksaa/ranskaa/venäjää.


LÄKSYT: Englanti: Valitse kolme reminder tehtävää s.172-179. Matikka: s.184 kotitehtävät.




                        TERVEISIN: Iida ja Sara :)

keskiviikko 11. toukokuuta 2016

keskiviikko

tänään aamulla oli katrin hissaa ja seuraavaksi oli ussaa ja maantietoa B-ryhmällä enkkua


Läksyt:ussa lue S80-81 matikka S176kt 1-3

maanantai 9. toukokuuta 2016

Maanantai

Tänään aamulla oli B ryhmällä äikkää seuraavaksi oli enkkua koko luokalla koko ryhmällä oli äikkää ja tuokana oli ranskalaista kala keittoa


Läksyt: t5 s165 ja 7s166 ja t 12s167 matikka s 172 KT mökki

torstai 5. toukokuuta 2016

maanantai 2. toukokuuta 2016

Maanantai

Ensimmäisellä tunnilla oli äikkää. Seuraavalla tunnilla oli enkunkoe sitten oli matikka ja sen jälkeen maantietoa.sitten oli enään vai kässää.