Tänään treenattiin yhteislaulut, tehtiin 5.luokan kuvakavalkaadia ja käytiin vielä kahdesti meidän oma esitys läpi salissa äänentoiston, valojen ym. kanssa.
Tämä blogi toimii avoimena tiedotuskanavana koulusta koteihin. Blogista voi tarkistaa esimerkiksi läksyt, jotka järjestäjät kirjaavat blogitekstiin päivittäin. Tiedot tulevista tapahtumista ja liikunnasta ovat oikealla sivupalkissa. Blogissa ei mainita nimiä eikä muita henkilökohtaisia tietoja, koska blogi on kaikkien luettavissa. Oppilaat ovat nyt alkaneet itse päivittää blogia, jolloin he ovat halunneet laittaa nimensä kirjoituksen perään.
tiistai 31. toukokuuta 2016
keskiviikko 25. toukokuuta 2016
KESKIVIIKKO
Tänään harjoittelimme kevätjuhla esitystä. Sen jälkeen oli matikkaa. ruokana oli jauheliha keittoa.
tiistai 24. toukokuuta 2016
tiistai
Tänään aloitamme 10.30 matikalla sen jälkeen menemme syömään ruokaa. ruokana oli seitä ja perunaa.
LÄKSYT: matikka s.196 , t 1-2. ja s200 , teht, 1-2.
sunnuntai 22. toukokuuta 2016
viikko 20
Hei!
Viime viikolla tapahtui paljon ja ilmeisesti järjestäjätkin olivat niin kiireisiä, että eivät ehtineet juuri päivitellä blogia. Läksyjä on tullut vähän, mutta kokeita oli viime viikolla kaksin kappalein. Olihan meillä kivojakin tapahtumia! Keskiviikkona käytiin Helsingissä luokkaretkellä yhdessä 6a-luokan kanssa. Perjantaina meidän luokkaan tuli tutustumaan uusi oppilas, joka aloittaa ensi syksynä Seminaarin koulun 6c-luokalla. Lauantaina järjestimme Ravintolapäivän vohvelikahvilan koulun pihassa. Kahvila oli menestys ja päivä oli tosi mukava! Oli hienoa nähdä, kuinka oppilaat olivat vastuutehtävissä tosi luontevasti!
tiistai 17. toukokuuta 2016
Torstai ja perjantai
Torstaina tehtiin maantiedon tutkimuksia. Perjantaina pidettiin liikunnan sijasta kuvista ja tutustuttiin Ateneumin taideteoksiin etukäteen eri tavoin.
Tiistai 17.5
Aamull koulu alkoi vasta 10.30. Ekana meillä oili matikkaa. Sitten oli ruokaiku ja ruokana oli risiä ja kanakastiketta. Sitten meillä oli historian koe joka ei ollu kamalan vaikea. Nyt on välkkä. Ne ei tiedetä, että mitä meillä on seuraavaksi, muyta vikalla tunniilla meillä on ainakinmusiikkia.
LÄKSYT: Matikkass.187 kotitehtävät.
TERVEISIN: Iida ja Sara :)
LÄKSYT: Matikkass.187 kotitehtävät.
TERVEISIN: Iida ja Sara :)
maanantai 16. toukokuuta 2016
Naanantai 16.5
Tänään koulualkoi kaikilla 8.30. Ekalla tunilla oli historiaa tokalla tunnilla englantia. Sitten oli välkkä ja sen jälkeen ,matikkaa. Sitten me päätettiin, etä mihin leirikouluun menemme 6.lk. Päätimme mennä pajulahteen. Sitten oli ruokailu ja ruokana oli nakkilkeittoa sekä päärynää jälkiruokana. Sitten yhdellä oppilaalla oli synttärit ja hän jakoi karkit. Nyt on välkkä ja se jälkeen kässää ja joillain ihmisillä on saksaa/ranskaa/venäjää.
LÄKSYT: Englanti: Valitse kolme reminder tehtävää s.172-179. Matikka: s.184 kotitehtävät.
TERVEISIN: Iida ja Sara :)
LÄKSYT: Englanti: Valitse kolme reminder tehtävää s.172-179. Matikka: s.184 kotitehtävät.
TERVEISIN: Iida ja Sara :)
keskiviikko 11. toukokuuta 2016
keskiviikko
tänään aamulla oli katrin hissaa ja seuraavaksi oli ussaa ja maantietoa B-ryhmällä enkkua
Läksyt:ussa lue S80-81 matikka S176kt 1-3
Läksyt:ussa lue S80-81 matikka S176kt 1-3
maanantai 9. toukokuuta 2016
Maanantai
Tänään aamulla oli B ryhmällä äikkää seuraavaksi oli enkkua koko luokalla koko ryhmällä oli äikkää ja tuokana oli ranskalaista kala keittoa
Läksyt: t5 s165 ja 7s166 ja t 12s167 matikka s 172 KT mökki
Läksyt: t5 s165 ja 7s166 ja t 12s167 matikka s 172 KT mökki
torstai 5. toukokuuta 2016
maanantai 2. toukokuuta 2016
Maanantai
Ensimmäisellä tunnilla oli äikkää. Seuraavalla tunnilla oli enkunkoe sitten oli matikka ja sen jälkeen maantietoa.sitten oli enään vai kässää.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)









