Läksyt:
matikka: mökki 9 ja s. 20 loppuun
enkun läksyt (a-ryhmä)
Tämä blogi toimii avoimena tiedotuskanavana koulusta koteihin. Blogista voi tarkistaa esimerkiksi läksyt, jotka järjestäjät kirjaavat blogitekstiin päivittäin. Tiedot tulevista tapahtumista ja liikunnasta ovat oikealla sivupalkissa. Blogissa ei mainita nimiä eikä muita henkilökohtaisia tietoja, koska blogi on kaikkien luettavissa. Oppilaat ovat nyt alkaneet itse päivittää blogia, jolloin he ovat halunneet laittaa nimensä kirjoituksen perään.
perjantai 29. elokuuta 2014
torstai 28. elokuuta 2014
Kesä-sandaalit hiekallla
Tänään on oppilaskunta vaalit eli siis se on suljettu lippuäänestys ja ehdokkaita on vain neljä äänestämme varsinaisen ja vara jäsen. Tänään oli ruokana riisipuuroa.Tänään tulee myös läksyä matikasta (mökki 8)amulla oli äidinkieltä josta tuli läksyksi s.19 teht 1. Sen jälkeen oli kuvista jossa teimme sandaali työtä.
T:NEa.SIIRI
T:NEa.SIIRI
keskiviikko 27. elokuuta 2014
LIIKKAPÄIVÄ!:o
Tänään menimme kävellen kaurialankentälle urheilemaan oli kuusi pistettä jota kierreltiin . Ja matikasta tuli (mökki7) ja äikästä s.16 teh:1. Tänään oli ruokana lihapullia ja perunaa.
T:NEA :D;Noa:)
T:NEA :D;Noa:)
tiistai 26. elokuuta 2014
Palkki päivät alkaa taas
Tänään oli aikamoinen päivä meidät jaettin äikän palkki ryhmiin. Ruokana oli lihapullia ja perunamuussia. Oli hyvää ruokaa joskus tuli pikku sade kuuroja mutta ei haittaa.
Joissan palkeissa tuli läksyä ja hei hei kiire enkun tunnille eli moido :D
T:Nea :D, Andre ja Reetta xD
Läksyt:
Lukutehtävä: Lue omaa kirjaasi sovituun sivumäärään asti ja tee "taulukehystehtävä" ensi tiistaiksi
Äidinkielien palkkiläksy (joka ryhmälle oma, moniste tai vihkotehtävä)
Enkun läksy
Läksyt:
Lukutehtävä: Lue omaa kirjaasi sovituun sivumäärään asti ja tee "taulukehystehtävä" ensi tiistaiksi
Äidinkielien palkkiläksy (joka ryhmälle oma, moniste tai vihkotehtävä)
Enkun läksy
maanantai 25. elokuuta 2014
Tavallinen koulupäivä xD
Ensimmäisellä tunnilla oli uskontoa ja läksyksi tuli LUE s.14 teht. 2 ja 4. Seuraavalla tunnilla olikin ylliä LÄKSY: LUE s.15 valitse yksi tehtävistä 1-3. Kolmannellä tunnilla oli A ryhmällä matikkaa (mökki6) ja B:llä oli enkkua. Ruokana oli kasvissose keittoa ja karjalan piirakkaa jonka päälle sai ottaa juustoa ja tomaattia. Nyt on musiikkia eli moido!
By:Nea,Reetta :D
perjantai 22. elokuuta 2014
Kässääksä matikkaa
Tänään jatkettiin solmuvärjäyshommia ja puhelintelineitä käsitöissä. Pidin B-ryhmälle nyt kaksoistunnin matikkaa, jotta he voivat tulla tiistaina kouluun vasta 9.20 (hyvityksenä keskiviikon lisätunnista).
Kotitehtävät:
Matikka: mökki 4 ja (b-ryhmällä myös mökki 5)
Enkun läksyt
Hyvää viikonloppua!
Kotitehtävät:
Matikka: mökki 4 ja (b-ryhmällä myös mökki 5)
Enkun läksyt
Hyvää viikonloppua!
torstai 21. elokuuta 2014
Rannat ja sandaalit
LÄKSYT:
Äidinkieli kulkuri s.12-13 teht 1-2 loppuun.
Matikka mökki 4.
Ylli s. 12-13 tee eläinmaisema vihkoon loppuun
Tänään aloitimme kuviksen tunnilla. Kuviksen tunnilla teimme ruskeantyön sekä rannan ja sandaalit. Sitten oli ruokailu. Ruokana oli broilerikastiketta ja perunalisäke. Sitten oli matikan tunti. Nyt oli pienivälkkä ja seuraavaksi yllintunti.
Äidinkieli kulkuri s.12-13 teht 1-2 loppuun.
Matikka mökki 4.
Ylli s. 12-13 tee eläinmaisema vihkoon loppuun
Tänään aloitimme kuviksen tunnilla. Kuviksen tunnilla teimme ruskeantyön sekä rannan ja sandaalit. Sitten oli ruokailu. Ruokana oli broilerikastiketta ja perunalisäke. Sitten oli matikan tunti. Nyt oli pienivälkkä ja seuraavaksi yllintunti.
keskiviikko 20. elokuuta 2014
4:losten liikuntapäivä
Lähdimme heti aamusta kaurialankentälle liikuntatunnille. Meidät jaettiin kuuteen eri ryhmään. Meidät oltiin jaettu kuuteen eri neljäsluokan ryhmiin. Eri pisteitä oli pituushyppy, rugby, norsu jalkkis, maastojuoksu, erilaisia viestejä ja korkeushyppy.Me kävelimme koululle sateisessa säässä. Ruokana oli hernekeittoa ja tummaa leipää. Oli välkkä. Seuraava tunti on matikka.
Läksyt:
Matikka: mökki 3
Läksyt:
Matikka: mökki 3
tiistai 19. elokuuta 2014
Tiistai 19.8.
Kotitehtävät:
Matikka (a-ryhmä): s. 6-7 loppuun ja mökki 2
Ylli: Lue s. 8-9, tee teht. 1-2 vihkoon ja väritä monisteen kasvit
Äidinkieli: Kulkurista lue s. 10-11, tee teht. 1 vihkoon
Matikka (a-ryhmä): s. 6-7 loppuun ja mökki 2
Ylli: Lue s. 8-9, tee teht. 1-2 vihkoon ja väritä monisteen kasvit
Äidinkieli: Kulkurista lue s. 10-11, tee teht. 1 vihkoon
maanantai 18. elokuuta 2014
Maanantai 18.8.
Läksy:
Uskonto: Lue s. 8-11 ja tee tehtävät 1,2 ja 4 vihkoon, päällystä kirja (jos se on päällytämätön) ja vihko
Matikka (b): s. 6-7 loppuun ja mökki 2
Uskonto: Lue s. 8-11 ja tee tehtävät 1,2 ja 4 vihkoon, päällystä kirja (jos se on päällytämätön) ja vihko
Matikka (b): s. 6-7 loppuun ja mökki 2
perjantai 15. elokuuta 2014
Käsitöitä ja matikka
torstai 14. elokuuta 2014
Työn touhuun
Läksyt 14.8.2014
Keräsimme koulun pihasta pihasaunion, piharatamon, pihatatarin ja pietaryrtin. Laitoimme kasvit prässiin resurssiope Marikan avustuksella.
Tänään tehtiin myös matikan lähtötasotesti.
- Kompassivihko: kerro kotona taidoista ja kirjoita yksi esimerkki tilanteesta, jossa olit taitava tai opit jonkun taidon
- Ylli: Lue s. 7 ja väritä monisteen kasvit
Keräsimme koulun pihasta pihasaunion, piharatamon, pihatatarin ja pietaryrtin. Laitoimme kasvit prässiin resurssiope Marikan avustuksella.
keskiviikko 13. elokuuta 2014
tiistai 12. elokuuta 2014
Kasviretki siirtyi
Tänään satoi aamusta niin kovasti, että päätimme siirtää kasvien keruun torstaille tai perjantaille (säästä riippuen). Kasvien kuivaaminen on kuivallakin säällä vaativaa puuhaa, joten ylimääräistä kosteutta ei prässäämisessä tarvita.
Teimme tänään istumajärjestyksen arpomalla anagramminimien perusteella. Päätin parit siten, että toinen oppilas on a- ja toinen b-ryhmästä. Samalla nämä pulpettiparit ovat järjestäjäparitkin.
Oppilaat tekivät todella hienoja graffitinimilappuja. Kompassitunnilla esiteltiin lomakuvia ja tehtiin haastatteluja. En valitettavasti ehtinyt antaa läksyä, mutta englannista toivottavasti tulee kotitehtävää tänään.
Huomiseksi on tärkeää muistaa polkupyörä, liikuntavaatteet ja -kengät, eväät, juomapullo, (uikkarit ja pyyhe, jos haluaa ja on lupa uida) ja mahdollisesti sateenvarjo reppuun Apparan liikuntapäivää varten.
Pitäkää peukkuja että huomenna sää suosii paremmin!
t:Jännite helli
http://www.lintukoto.net/viihde/anagrammi/index.php
Teimme tänään istumajärjestyksen arpomalla anagramminimien perusteella. Päätin parit siten, että toinen oppilas on a- ja toinen b-ryhmästä. Samalla nämä pulpettiparit ovat järjestäjäparitkin.
Oppilaat tekivät todella hienoja graffitinimilappuja. Kompassitunnilla esiteltiin lomakuvia ja tehtiin haastatteluja. En valitettavasti ehtinyt antaa läksyä, mutta englannista toivottavasti tulee kotitehtävää tänään.
Huomiseksi on tärkeää muistaa polkupyörä, liikuntavaatteet ja -kengät, eväät, juomapullo, (uikkarit ja pyyhe, jos haluaa ja on lupa uida) ja mahdollisesti sateenvarjo reppuun Apparan liikuntapäivää varten.
Pitäkää peukkuja että huomenna sää suosii paremmin!
t:Jännite helli
http://www.lintukoto.net/viihde/anagrammi/index.php
maanantai 11. elokuuta 2014
Eka koulupäivä
Tänään tuli läksyksi päällystää reissuvihko.Aamulla tutustuttiin koulun pihaan ja meidän luokalle tuli kaksi uutta oppilasta.
sunnuntai 10. elokuuta 2014
LUKUVUOSI 2014-2015 alkaa
Hei kaikille!
Viileähkön kesäkuun jälkeen saimme nauttia helteisestä heinäkuusta. Elokuu on jatkunut lämpöisenä, joten koulu alkaa kesäisessä säässä. Piharemontti on valmistunut ja tutustummekin pihaan heti ensimmäisenä koulupäivänä. Luokallemme tulee kaksi uutta oppilasta, jotka toivotamme erityisen tervetulleiksi joukkoomme!
Maanantaina tavataan yhdeksältä koulun pihassa! Päivystän pihassa 4c-kyltin kanssa odottelemassa koululaisia.
t:Jenni-ope
Viileähkön kesäkuun jälkeen saimme nauttia helteisestä heinäkuusta. Elokuu on jatkunut lämpöisenä, joten koulu alkaa kesäisessä säässä. Piharemontti on valmistunut ja tutustummekin pihaan heti ensimmäisenä koulupäivänä. Luokallemme tulee kaksi uutta oppilasta, jotka toivotamme erityisen tervetulleiksi joukkoomme!
Maanantaina tavataan yhdeksältä koulun pihassa! Päivystän pihassa 4c-kyltin kanssa odottelemassa koululaisia.
t:Jenni-ope
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)








