Moi. Tänään me ei tehty melkeen mitään. Ruokana oli kasvisbroileri keittoa joka oli ihan sairaan pahaa. Ainii oli meillä kyl matikan koe joka oli aika vaikee. Me tehtiin jätti piirrustuksia egypti aiheisista tyypeistä. Ja vikalla tunnilla oli musaa. LÄKSYT: Historia: LUE s.30-31 ja tee tehtävät 1-4. Uskonto: Lue kokeeseen. A-ryhmälle tuli enkusta läksyksi ex. 9 p.36, ex. 17 p.39 ja ex. 18 p. 40. B-ryhmälle tuli äikästä läksyks s.40 teht.1. Mut moikka!
T:Iiiduliinu ja Sarapara :D
Tämä blogi toimii avoimena tiedotuskanavana koulusta koteihin. Blogista voi tarkistaa esimerkiksi läksyt, jotka järjestäjät kirjaavat blogitekstiin päivittäin. Tiedot tulevista tapahtumista ja liikunnasta ovat oikealla sivupalkissa. Blogissa ei mainita nimiä eikä muita henkilökohtaisia tietoja, koska blogi on kaikkien luettavissa. Oppilaat ovat nyt alkaneet itse päivittää blogia, jolloin he ovat halunneet laittaa nimensä kirjoituksen perään.
keskiviikko 30. syyskuuta 2015
tiistai 29. syyskuuta 2015
tavallinen päivä
Tänään aloitimme kertotaulutestillä ja omavihkoilla teimme niitä hetken ja aloitimme äikän.
Sen jälkeen oli matikkaa. Ruokana oli lihaperunasoselatikkoa, sen jälkeen menimme välkälle ja seuraavaksi on kuvista.
LÄKSYT:
Harjoittele matikankokeeseen
Äidinkieli s41 t.3
Sen jälkeen oli matikkaa. Ruokana oli lihaperunasoselatikkoa, sen jälkeen menimme välkälle ja seuraavaksi on kuvista.
LÄKSYT:
Harjoittele matikankokeeseen
Äidinkieli s41 t.3
maanantai 28. syyskuuta 2015
KARKKII
Tänään ensimäisellä tunnilla meillä oli matikkaa B-ryhmällä.
Sitten oli toisella tunnilla oli B-ryhmällä enkkua ja A-ryhmällä enkkua.Sitten oli kaksi tuntia historiaa.
Enään oli vain käsitöitä. Ruokana oli nakkikastiketta ja makaroonia. Sitten me söimme Jennin karkit.
Läksyt:
HISTORIA: 44-49 KAIKKI TEHTÄVÄT
torstai 24. syyskuuta 2015
Mainoksia
Tiistaina teimme mainoksia Pimeän kaupan iltaa varten ja keskiviikkona jatkoimme niitä vielä. Keksiviikkona oli sukkulaviestikisa, jossa 2.- ja 4.luokat voittivat koulujen välisen mestaruuden.
Poistumisharjoitus
tiistai 22. syyskuuta 2015
Tiistain touhut
Tänään ekalla tunnilla eillä oli äikän koe. Meillä oli ruokana pinaattilättyjä , perunasalaattia ja tomaatti kuutiota. Ruokailun jälkeen oli matikkaa . matikassa meillä oli allekkain jakolaskua. Sitten oli välkkä. Välkän jälkeen meillä oli kuvista. . kuviksessa me tutkitiin mainoksia ja tehtiin mainos julisteet pimeän kaupan iltaan
MATIKANKOE 29.9.15
Läksyt:
Matikka: Jakaminen allekkain , moniste loppuun
Ei muuta läksyä
T: Nea,Reetta,Juliana
maanantai 21. syyskuuta 2015
SYNTTÄRIT
Tänään B-ryhmällä oli matikkaa ensimmäisellä tunnilla kun A-ryhmä ei ollut tullut kouluun vielä.Toisella tunnilla A-ryhmällä oli matikkaa ja B-ryhmällä enkkua. Sitten koko luokalla oli äikkää ja menimme syömään.
Nyt meillä on enään kaksi tuntia käsityötä. Tänään B-ryhmä aloittaa tekemään shortseja. Ruokana oli kalakeittoa ja omena.

Läksyt:
Matikka: sivu 52 kotilaatikko ja 50 sivu loppuun
Enkku: s.36 tehtävä 10 ja 37 tehtävä 12 ja start kolme loppuun
Nyt meillä on enään kaksi tuntia käsityötä. Tänään B-ryhmä aloittaa tekemään shortseja. Ruokana oli kalakeittoa ja omena.
Läksyt:
Matikka: sivu 52 kotilaatikko ja 50 sivu loppuun
Enkku: s.36 tehtävä 10 ja 37 tehtävä 12 ja start kolme loppuun
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)





