Tänään ensimmäisellä tunnilla oli B-ryhmällä enkkua ja A-ryhmällä matikkaa.toisella tunnilla oli hissaa ja seuraavalla äikkää. sitten oli kaksi tuntia kässää.
LÄKSYT:
Historia: sivu 73 teht 1-4
Äidinkieli: sivu 65 teht 1-2
Tämä blogi toimii avoimena tiedotuskanavana koulusta koteihin. Blogista voi tarkistaa esimerkiksi läksyt, jotka järjestäjät kirjaavat blogitekstiin päivittäin. Tiedot tulevista tapahtumista ja liikunnasta ovat oikealla sivupalkissa. Blogissa ei mainita nimiä eikä muita henkilökohtaisia tietoja, koska blogi on kaikkien luettavissa. Oppilaat ovat nyt alkaneet itse päivittää blogia, jolloin he ovat halunneet laittaa nimensä kirjoituksen perään.
maanantai 30. marraskuuta 2015
perjantai 27. marraskuuta 2015
perjantai
tänään ensimmäisellä tunnilla oli itsenäisyys päivän esityksen harjoitukset. Sitten oli äikän koe. sitten oli fykeä ja matikkaa enään.
LÄKSYT:
FYKE: SIVU 25-27 TEHT 1-3
MATIKKA: SIVU 140 KOTITEHTÄVÄT 1-3
LÄKSYT:
FYKE: SIVU 25-27 TEHT 1-3
MATIKKA: SIVU 140 KOTITEHTÄVÄT 1-3
torstai 26. marraskuuta 2015
torstai
Tänään ensimmäisellä tunnilla oli musiikkia.sitten oli välkkä ja sen jälkeen oli matikkaa. sitten menimme syömään ja oli biologiaa. sitten oli enään enkkua.
LÄKSYT:
MATIKKA: s. 136 teht 1-2
BIOLOGIA: S. 94-95 tee 2 tehtävää
LÄKSYT:
MATIKKA: s. 136 teht 1-2
BIOLOGIA: S. 94-95 tee 2 tehtävää
keskiviikko 25. marraskuuta 2015
Harjoitukset
Tänään aamulla koulu alkoi 8.30. Ekana meillä oli historiaa ja meillä oli sijaisena Tuulia. Sitten meillä oli uskonnon testi.Oli kiva-tunti. Ruokana oli lasangettea.Meillä oli ennen ruokailua itsenäisyysjuhlan harjoitukset, jotka menivät hyvin. Tänään meillä on vielä äidinkieltä ja musiikkia.
LÄKSYT:
Hi: s.155 t. 1-3
En: ex. 5 p.70 ex. 10 p. 71 ex. 11 p.72
Äi: Lue kokeeseen!!
Moro.....Sara & Iida kirjoitti :)
LÄKSYT:
Hi: s.155 t. 1-3
En: ex. 5 p.70 ex. 10 p. 71 ex. 11 p.72
Äi: Lue kokeeseen!!
Moro.....Sara & Iida kirjoitti :)
maanantai 23. marraskuuta 2015
alastomat olympialaiset
Tänään oli ensiksi B-ryhmällä matikkaa.Sitten oli B-ryhmällä enkkua ja A- ryhmällä matikkaa. Sitten käytiin historiaa ja hitoriassa vanhoja olympialaisia. Sitten oli enään kaksi tuntia käsitöitä.
LÄKSYT:
MATIKKA: SIVU 128 TEHT 1-2.
HISTORIA: SIVU 71 SUURENNUSLASI TEHTÄVÄT
LÄKSYT:
MATIKKA: SIVU 128 TEHT 1-2.
HISTORIA: SIVU 71 SUURENNUSLASI TEHTÄVÄT
perjantai 20. marraskuuta 2015
Lasten oikeuksien päivä
tänään aloitimme fykellä kävimme läpi fyken koetta ja tehtiin pieni koe kasviksilla sitten etenimme matikkaan geometriaan ja kävimme läpi geometrian vanhoja asioita sitten katsoimme elokuvan Joulutarina ja lahdimme ruokailuun ja söimme hampurilaisia
läksyt: matikka s.124 kt 1 fyke kpl 9 1-3 ja selvitä kauan selviää ilman vettä
kirjoittanut Eemu koska Aleksi vain pelleilee
läksyt: matikka s.124 kt 1 fyke kpl 9 1-3 ja selvitä kauan selviää ilman vettä
kirjoittanut Eemu koska Aleksi vain pelleilee
torstai 19. marraskuuta 2015
Torstai koulupäivä
Tänään ensimmäisellä tunnilla oli musiikkia. sen jälkeen oli välkkä. Välkän jälkeen oli matikkaa.Matikassa menimme geometrian juttuja.Menimme sitten syömään. Ruokana oli Kepakkoa ja perunamuusia. Sen jälkeen meillä oli biologiaa.Kävimme läpi elämän keskiaikaa. Sitten oli välkkä. Välkänjälkeen meillä oli englantia. Koululoppui
kotitehtävät
matikka s. 120 kt mökki
bg s.92-93 teht 1-3 3tehtävä n vapaaehtoinen.
englannista emme tiedä vielä. ARVOITUS
Kirjoittajat juliana ja reetta
keskiviikko 18. marraskuuta 2015
18.11
Tänään oli Historiaa, Biologiaa ja Enkkua ja Äikkää.
Ruokana oli kasvissosekeittoa ja riisipiirakkaa.
LÄKSYT:
Historia: s.152-157 lue + 2 kysymystä
Uskonto: Lue kpl 5-8 alleviivaa tärkeimmät asiat ja kpl 8 tehtävät.
Kirjoittajat: Aleksi K ja Eemu
Ruokana oli kasvissosekeittoa ja riisipiirakkaa.
LÄKSYT:
Historia: s.152-157 lue + 2 kysymystä
Uskonto: Lue kpl 5-8 alleviivaa tärkeimmät asiat ja kpl 8 tehtävät.
Kirjoittajat: Aleksi K ja Eemu
tiistai 17. marraskuuta 2015
17.11
Tänään aloitimme matikan kokeella. Sitten luimme kirjotelmia. Äsken oli ruokailu. Ruokana oli uunikalaa ja perunalisäke. Nyt on välkkä ja kuvistunnit.
Läksyt:
Ei läksyä!
Kirjoittajat: Aleksi K ja Andre
Läksyt:
Ei läksyä!
Kirjoittajat: Aleksi K ja Andre
maanantai 16. marraskuuta 2015
16.11.
Tänään oli matikkaa, enkkua, historiaa ja kohta kässää.
Ruokana oli possukastiketta ja perunaa.
LÄKSYT:
MA: Harjoittele kokeeseen!
ÄI: KIRJOTELMAVIHOT!
Kirjoittanut: Andre ja Aleksi K.
perjantai 13. marraskuuta 2015
Kirpputori ja säbää
Tänään ensimmäisenä oli fyke:n koe. Sen jälkeen oli matikkaa jossa kertasimme asioita koettä varten joka on TIISTAINA 17.11! Sitten lähdimme säbähallille pelaamaan säbää, kun olimme halilla laitoimme pelit pystyyn ja aloimme pelaamaan. Seuraavaksi A-ryhmällä on äidinkieltä. B-ryhmä on jo päässyt koulusta.
LÄKSYT: FYKE: ei tullut!
MA: harjoittele kokeeseen!
ÄI: (VAIN A-ryhmä) ei tietoa mutta muistakaa tehdä äikän läksyt!
'
T: apulaistontut
LÄKSYT: FYKE: ei tullut!
MA: harjoittele kokeeseen!
ÄI: (VAIN A-ryhmä) ei tietoa mutta muistakaa tehdä äikän läksyt!
'
T: apulaistontut
torstai 12. marraskuuta 2015
Maisteltiin marjoja
Tänään oli ensimmäisellä tunnilla musiikkia. sitten oli biologian lapsi opetuksia. Eli että lapset opettivat toisia. Kävimme siinä läpi metsän ja järven. Sitten oli välkkä ja välkän jälkeen on enkkua.
läksyksi tuli:
BG: s.30-31 teht. 1
tehnyt:Veera,Rosanna
läksyksi tuli:
BG: s.30-31 teht. 1
tehnyt:Veera,Rosanna
keskiviikko 11. marraskuuta 2015
#tänäänolikivapäivä
Aloitimme tänään hissalla Suomen esihistorialla.Sen jälkeen oli palkintotunti menimme sardiinipurkkia ja söimme herkkuja.Sitten oli bilsaa ja käsittelimme maatila-aihetta.Ruokana oli kanakeittoa sitten oli enkkua ja äikkää.
LÄKSYT:Bilsa lue s.24-25
Historia:S151 teht 1-5 selitä mikä oli hämeen tilanne juuri jääkauden jälkeen.
äikkä moniste
LÄKSYT:Bilsa lue s.24-25
Historia:S151 teht 1-5 selitä mikä oli hämeen tilanne juuri jääkauden jälkeen.
äikkä moniste
tiistai 10. marraskuuta 2015
tiistai 10.11
Tänään meillä alkoi 10.30 koulu. Ekalla tunnilla meillä oli äidinkieltä ja toisella tunnilla meillä oli matematiikkaa.Tänään ruokana oli lihaperunasoselaatikko ja salaattia. välkkä alkoi 12.15 ja loppui 12.45 Välkän jälkeen meillä oli kuvista.
KOTITEHTÄVÄT:
matikasta s.116-117 2 seuraavaa tehtävää.
äidinkieli kirjoitelmavihko. kirjoita kirjoitelma maanantaiksi
KOTITEHTÄVÄT:
matikasta s.116-117 2 seuraavaa tehtävää.
äidinkieli kirjoitelmavihko. kirjoita kirjoitelma maanantaiksi
maanantai 9. marraskuuta 2015
Maanantai
Tänään aloitimme B-ryhmän matikalla ja teimme kertaustehtäviä.Sitten oli enkkua ja matikkaa.sen jälkeen oli hissan esitelmiä ne oli kivoja.Ruokana oli makkarakastiketta ja perunaa ja sitten on vielä kässää ja kieliä.
perjantai 6. marraskuuta 2015
säbää ja nenäpäivä disco
Tänään ekalla tunnilla olitiin koneella. Sen jälkeen oli liikuntaa sitten ruokailu ruokana oli
kinkkukiusausta sen jälkeen a-ryhmällä oli K Vn äikän tunti.tyttöjen koris joukkueen nimet oli
marjamehut ja pullamössöt
läksyt:lue fyken kokeseen s10-22
kirjoittanut:andre ja tarkistanut eemu
kinkkukiusausta sen jälkeen a-ryhmällä oli K Vn äikän tunti.tyttöjen koris joukkueen nimet oli
marjamehut ja pullamössöt
läksyt:lue fyken kokeseen s10-22
kirjoittanut:andre ja tarkistanut eemu
torstai 5. marraskuuta 2015
Pwärinää
Tänään oli musiikkia,matikkaa,biologiaa ja enkkua. Ruokana oli perunaa ja jauheliha kastiketta.Musiikissa opettelimme pianon nuotteja. Matikassa oli kertaustehtäviä. Biologiassa tehtiin ryhmätöitä. Enkusta ei ole vielä tietoa.
LÄKSYT:
Matikka: s. 111-112 tehtävät 2 ja 3 ja mökin 1 tehtävä
Biologia: oman opetus kappaleen luku!!
Enkku: Ei tietoa!!
LÄKSYT:
Matikka: s. 111-112 tehtävät 2 ja 3 ja mökin 1 tehtävä
Biologia: oman opetus kappaleen luku!!
Enkku: Ei tietoa!!
keskiviikko 4. marraskuuta 2015
tiistai 3. marraskuuta 2015
Tiistai
Oli matikkaa ja äikkää. Sitten oli ruokailu, sen jälkeen välkkä ja kuvista.
LÄKSYT:
MA s.108 kt.1-2
LÄKSYT:
MA s.108 kt.1-2
maanantai 2. marraskuuta 2015
Tänään aloitimme matikkalla ja b-ryhmä meni enkkuun. Sen jälkeen aloitimme isänpäivälahjoilla ja historialla.
Kun olimme valmiit menimme ruokailuun. Ruokana oli kalakeittoa ja omenaa.
Kirjoittanut: Eemu ja Aleksi.K
Läksyt: Matikka 102-103 loppuun ei kotitehtävä laatikkoa.
Historia: Ryhmätyö valmiiksi.
Kun olimme valmiit menimme ruokailuun. Ruokana oli kalakeittoa ja omenaa.
Kirjoittanut: Eemu ja Aleksi.K
Läksyt: Matikka 102-103 loppuun ei kotitehtävä laatikkoa.
Historia: Ryhmätyö valmiiksi.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


