tiistai 2. toukokuuta 2017

HUBAISA TIISTAI :)

Tänään tulimme kouluun 9.20. Kaikki oli innoissaan, koska lähdemme huomenna leirikouluun Pajulahteen. A-ryhmällä oli englantia ja B-ryhmällä oli äidinkieltä. Sitten oli välkkä. Välkän jälkeen saimme tietää kenen kanssa pääsimme samaan huoneeseen. Kaikki oli jännittyneitä. Katsoimme hetken kirjaesitelmävideoita?. Menimme syömään. Ruokana oli broiler-perunavuokaa. Sen jälkeen oli taas jakotunnit. 12.15 alkoi välkkä. Välkän jälkeen meillä oli matikankoe. Aiheena oli (aika).Hermoja raastavan matikankokeen jälkeen me teimme kierrätyskansioita. Se oli ihan kivaa. vikalla tunnilla me katsoimme taas kirjavideoita. Kaikki sai lapun johon piti laittaa yhdestä esityksestä aina arvioinnin/mielipiteen. Ne olivat kivoja ja hubaisia.
       HUOMENNA LEIRIKOULUUN

Läksyä tuli englannista
-ex. 14 p.184
-1 teht s.184-185                                   Kirjoittaja: Juliana :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti