Tänään meillä oli pikkuryhmien tunteja jossa juoksimme sijamuotojen perässä ja luimme lukukirjaa, sekä näyttelimme kielikujalla, englanin tunnilla. Nyt on matikkaa ja fykeä.
Läksyt:
Ma: s.48 Kt 1-2
En: s 103 t. 8-10
Äi: s.76 t. 8-10, lukukirja puoleen väliin ja torstaiksi mielipidekirjoitus
Fyke: Lue KOKEESEEN!!! s.62-85 Sähkö
Kirjoittanut Eemu&vonKockonen
Tämä blogi toimii avoimena tiedotuskanavana koulusta koteihin. Blogista voi tarkistaa esimerkiksi läksyt, jotka järjestäjät kirjaavat blogitekstiin päivittäin. Tiedot tulevista tapahtumista ja liikunnasta ovat oikealla sivupalkissa. Blogissa ei mainita nimiä eikä muita henkilökohtaisia tietoja, koska blogi on kaikkien luettavissa. Oppilaat ovat nyt alkaneet itse päivittää blogia, jolloin he ovat halunneet laittaa nimensä kirjoituksen perään.
tiistai 31. tammikuuta 2017
maanantai 30. tammikuuta 2017
Maanantai
Ekalla tunnilla oli fykeä sitten oli enkkua ja sen jälkeen menimme luistelemaan koulun kentälle pikkukummien kanssa. Sen jälkeen oli ruokailu. Ruokanaoli riisiä ja possukastiketta. Sen jälkeen on äikkää ja siten vielä Ruotsia.
LÄKSYT!
Fyke: Moniste
Enkku: Tehtävät loppuun sivulta 111
Äikkä: Mielipidekirjotus loppuun
perjantai 20. tammikuuta 2017
Perjantain pärinät
Tänään ensimmäisenä oli historiaa kaksoistunti. Seuraavaksi on ryhmätunnit ruotsia ja matikkaa. Ruokailuun menemme poikkeuksellisesti vasta molempien tuntien jälkeen.
LÄSKYT:
ma: s.28 kt.1-2
hi: s.87 teht.1-4
LÄSKYT:
ma: s.28 kt.1-2
hi: s.87 teht.1-4
torstai 19. tammikuuta 2017
Torstain touhut
Ensimäisellä tunnilla meillä oli käsityötä A-ryhmällä oli rättikässää ja B-ryhmällä oli puukässää.
Ruokana meillä oli hernekeittoa. Englannista tuli läksyksi start 9 ja teh 7 s102.
Seuraavaksi meillä on äidinkieltä.
T: NEA ja Siiri
Ruokana meillä oli hernekeittoa. Englannista tuli läksyksi start 9 ja teh 7 s102.
Seuraavaksi meillä on äidinkieltä.
T: NEA ja Siiri
sunnuntai 15. tammikuuta 2017
perjantai 13.
Hei!
Luisteltiin Hakio-hallilla. Sen jälkeen oli vielä matikan ja ruotsin tunnit.
Läksy:
Matikka s. 16 Teht. 1-2
Luisteltiin Hakio-hallilla. Sen jälkeen oli vielä matikan ja ruotsin tunnit.
Läksy:
Matikka s. 16 Teht. 1-2
torstai 12. tammikuuta 2017
käsityötä
Tänään aamulla oli kässää ja sitten oli ruokailu ja sitten oli enkkua ja kohta on äikkää.
LÄKSYT:
Äikkä: s. 69 teht. 7 ja 9
Enkku: start 8 ja teht. 4 s. 91
LÄKSYT:
Äikkä: s. 69 teht. 7 ja 9
Enkku: start 8 ja teht. 4 s. 91
keskiviikko 11. tammikuuta 2017
Hiljainen keskiviikko
Ekalla tunnilla meillä oli Outin uskontoa. Sitten meillä oli kaksi tuntia kuvista. Kuviksentunnilla teimme ilotulitustyötä. Sen jälkeen oli ruokailu. Ruokana oli nakkikeittoa. Seuraavaksi on matikantunti ja vikana musiikkia.
LÄKSY:
Matikka: tee sivut 10-11 ja kotitehtävät s.12 teht.1
LÄKSY:
Matikka: tee sivut 10-11 ja kotitehtävät s.12 teht.1
tiistai 10. tammikuuta 2017
ti 10.1.
Ekaksi A- ryhmällä oli enkkua ja B-ryhmällä oli äikkää. Sen hälkeen vaihdettiin vuoroja.
Meidän luokan suosituin lause:
"Moi, me olemme yksi iloinen perhe, joka pelaa ja nukkuu paljon!"
Läksyt:
Äikkä: s. 68 teht. 4-5
Enkku: teht. 11-12 s. 86
Meidän luokan suosituin lause:
"Moi, me olemme yksi iloinen perhe, joka pelaa ja nukkuu paljon!"
Läksyt:
Äikkä: s. 68 teht. 4-5
Enkku: teht. 11-12 s. 86
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)