Tosi monet oppilaat auttoivat aivan ihanasti ja muutto tapahtui pikapikaa! Saatiin luokka tosi siistin näköiseksi ihan hujauksessa! Mun tavarat tosin ovat kaapeissa vielä ihan vinksin vonksin.
Viimeisellä tunnilla pelattiin pesistä. Oppilaat ovat kehittyneet kovasti pelitaidoissa! Se oli kiva nähdä!
Pientä jäätelösäätöä lukuun ottamatta viimeinen varsinainen koulupäivä 5.luokalla meni kuin siivillä.
Kiitos siitä ahkerille ja iloisille oppilaille!
Huomenna todistusten jako ja sitten hyvin ansaittu kesäloma!
t:Jenni-ope
![]() |
| Sisustetettiin meille ryhmätyötila pianon taakse. |
![]() |
| Tytöt järjestelivät pöydät laineiksi. Jokainen varasi itselleen kaapin. |
![]() |
| Open pöytä - ihanan tyhjä! |
![]() |
| Taulukin on tyhjä! 6.luokalla sitten taas tulee asiaa.... |




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti