perjantai 3. kesäkuuta 2016

Muutto ja vähän helteistä pesäpalloa

Tänään aamulla aloitettiin siivoamalla omat pulpetit ja sitten sanottiin niille hyvästit. Siirrettiin meidän tavarat ja kaapit viereiseen luokkaan ja roudattiin 5e:n tavarat ja kaapit meidän entiseen luokkaan. Olemme nyt viimeisen alakouluvuoden luokkinemme näin päin. Tämä oli minun toiveeni ja suunnitteluryhmä antoi sille hyväksyntänsä. Meillä on nyt hieman suurempi luokkatila, jonne mahtuu paremmin mm. piano, mutta tuleva 6e sai meidän kivan aulatilamme nyt ensisijaisesti omaan käyttöönsä.

Tosi monet oppilaat auttoivat aivan ihanasti ja muutto tapahtui pikapikaa! Saatiin luokka tosi siistin näköiseksi ihan hujauksessa! Mun tavarat tosin ovat kaapeissa vielä ihan vinksin vonksin.

Viimeisellä tunnilla pelattiin pesistä. Oppilaat ovat kehittyneet kovasti pelitaidoissa! Se oli kiva nähdä!

Pientä jäätelösäätöä lukuun ottamatta viimeinen varsinainen koulupäivä 5.luokalla meni kuin siivillä.

Kiitos siitä ahkerille ja iloisille oppilaille!

Huomenna todistusten jako ja sitten hyvin ansaittu kesäloma!

t:Jenni-ope

Sisustetettiin meille ryhmätyötila pianon taakse.

Tytöt järjestelivät pöydät laineiksi. Jokainen varasi itselleen kaapin.

Open pöytä - ihanan tyhjä!

Taulukin on tyhjä! 6.luokalla sitten taas tulee asiaa....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti