Tänään aamulla oppilaat kävivät pyöräilykierroksella ja siitä ei ihan selvitty ilman kommelluksia, sillä yksi rengas poksahti. Onneksi oppilaat ehtivät ajoissa kenraalinäytökseen, joka sujui ihan hyvin. Katsoimme vielä toisenkin juhlan kenraalin, koska siinä oli 5abd-luokat, joiden esitystä emme olleet vielä nähneet.
Minna piti enkun tunnin ja juttelimme itsearvioinneista oppialidne kanssa kahden kesken. Sitten olikin aika juhlia synttärisankaria ja tyhjentää pulpetista melkein kaikki vihot ja kirjat reppuihin.
Illalla sitten juhlitaan kevätjuhlan merkeissä. Brake a leg!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti