tiistai 31. toukokuuta 2016

Vähiin käy

Tänään treenattiin yhteislaulut, tehtiin 5.luokan kuvakavalkaadia ja käytiin vielä kahdesti meidän oma esitys läpi salissa äänentoiston, valojen ym. kanssa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti