tiistai 17. toukokuuta 2016

Tiistai 17.5

Aamull koulu alkoi vasta 10.30. Ekana meillä oili matikkaa. Sitten oli ruokaiku ja ruokana oli risiä ja kanakastiketta. Sitten meillä oli historian koe joka ei ollu kamalan vaikea. Nyt on välkkä. Ne ei tiedetä, että mitä meillä on seuraavaksi, muyta vikalla tunniilla meillä on ainakinmusiikkia.







LÄKSYT: Matikkass.187 kotitehtävät.

                                    TERVEISIN: Iida ja Sara :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti