Tänään koulualkoi kaikilla 8.30. Ekalla tunilla oli historiaa tokalla tunnilla englantia. Sitten oli välkkä ja sen jälkeen ,matikkaa. Sitten me päätettiin, etä mihin leirikouluun menemme 6.lk. Päätimme mennä pajulahteen. Sitten oli ruokailu ja ruokana oli nakkilkeittoa sekä päärynää jälkiruokana. Sitten yhdellä oppilaalla oli synttärit ja hän jakoi karkit. Nyt on välkkä ja se jälkeen kässää ja joillain ihmisillä on saksaa/ranskaa/venäjää.
LÄKSYT: Englanti: Valitse kolme reminder tehtävää s.172-179. Matikka: s.184 kotitehtävät.
TERVEISIN: Iida ja Sara :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti