Tämä blogi toimii avoimena tiedotuskanavana koulusta koteihin. Blogista voi tarkistaa esimerkiksi läksyt, jotka järjestäjät kirjaavat blogitekstiin päivittäin. Tiedot tulevista tapahtumista ja liikunnasta ovat oikealla sivupalkissa. Blogissa ei mainita nimiä eikä muita henkilökohtaisia tietoja, koska blogi on kaikkien luettavissa. Oppilaat ovat nyt alkaneet itse päivittää blogia, jolloin he ovat halunneet laittaa nimensä kirjoituksen perään.
maanantai 5. joulukuuta 2016
Hyvää itsenäisyyspäivää!
Terveiset Verkatehtaalta! Tänään juhlimme 99-vuotiasta Suomea kutosluokkalaisten kanssa koululla ja Verkatehtaalla. Koulun juhlassa tuli kylmät väreet heti alkuun, kun esityksessä laulettiin Finlandia-hymni kirkkaalla äänellä.
Verkatehtaalla oli todella paljon ihmisiä ja jonottamista ja odottamista oli alkuun aika lailla. Kättelimme kaupunginjohtaja Timo Kenakkalaa ja apulaiskaupunginjohtaja Juha Isosuota. Kuuntelimme mahtipontista musiikkia torvisoittokunnan esittämänä ja sen jälkeen nostimme maljat ja kuuntelimme puheita. Puheiden jälkeen oli ruokailu ja musiikkiesityksiä sekä vapaata seurustelua.
Päivä sujui mukavasti ja joutuisasti jonotusta lukuun ottamatta.
t:Jenni-ope
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti