maanantai 5. joulukuuta 2016

Hyvää itsenäisyyspäivää!



Terveiset Verkatehtaalta! Tänään juhlimme 99-vuotiasta Suomea kutosluokkalaisten kanssa koululla ja Verkatehtaalla. Koulun juhlassa tuli kylmät väreet heti alkuun, kun esityksessä laulettiin Finlandia-hymni kirkkaalla äänellä.

Verkatehtaalla oli todella paljon ihmisiä ja jonottamista ja odottamista oli alkuun aika lailla. Kättelimme kaupunginjohtaja Timo Kenakkalaa ja apulaiskaupunginjohtaja Juha Isosuota. Kuuntelimme mahtipontista musiikkia torvisoittokunnan esittämänä ja sen jälkeen nostimme maljat ja kuuntelimme puheita. Puheiden jälkeen oli ruokailu ja musiikkiesityksiä sekä vapaata seurustelua.

Päivä sujui mukavasti ja joutuisasti jonotusta lukuun ottamatta.


t:Jenni-ope

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti