Tänään koulussa oli aika vähän, koska suurin osa oli kipeänä.
Ruokana oli puuroa. Ekalla tunnilla menimme saliin yhteislaulu harkkoihin. Toisen tunnin teimme ahkerasti hommia käsitöissä. Kolmannella tunnilla harjoittelimme enkussa ääntämistä ja lauloumme vanhoja lauluja.
Läksy:
Enkku: kirjoita 6 käskyä t.9 sanoja käyttäen ja suomenna lauseet myös.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti