lauantai 3. joulukuuta 2016

perjantain puuhia ja joulukuusen koristelu

Aamulla tehtiin Move!-mittauksista viivajuoksu ja istumaannousut. Lisäksi sovittiin joulujuhlan roolituksista ja ihan vähän vielä säädettiin Semppu-TV-editointeja. Sain ohjelman ladattua Youtubeen klo 8.30 ja linkin lähetettyä opettajille klo 10.05, kun esitysaika on klo 10.30.... hyvissä ajoin siis! :)

Jaoin linkin vanhemmille Wilmassa, joten kotiläksyksi jäi katsoa viimeisin versio kotona yhdessä vanhempien kanssa, nimittäin olimme katsoneet erilaiset versiot jo aika useasti tämän viikon aikana luokassa.

Niinpä pyyhälsimme matikan pinta-ala-asioihin, kunhan pikkuinen joulukuusi oli koristeltu ja sähkötyöt tehty ja toinen paketti avattu... Tänään tehtiin vielä viimeisiä ruotsinkielen suullisia kokeita. Sitten olikin viikko paketissa.

Huh, huh! Kyllä alkaa huomata, että kolmen viikon päästä on jo joulu lähellä...

t:Jenni-ope

Läksyt:

Ruotsin kokeeseen valmistautuminen

Matikka: s. 156 Kt. 1-2


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti