Jaoin linkin vanhemmille Wilmassa, joten kotiläksyksi jäi katsoa viimeisin versio kotona yhdessä vanhempien kanssa, nimittäin olimme katsoneet erilaiset versiot jo aika useasti tämän viikon aikana luokassa.
Niinpä pyyhälsimme matikan pinta-ala-asioihin, kunhan pikkuinen joulukuusi oli koristeltu ja sähkötyöt tehty ja toinen paketti avattu... Tänään tehtiin vielä viimeisiä ruotsinkielen suullisia kokeita. Sitten olikin viikko paketissa.
Huh, huh! Kyllä alkaa huomata, että kolmen viikon päästä on jo joulu lähellä...
t:Jenni-ope
Läksyt:
Ruotsin kokeeseen valmistautuminen
Matikka: s. 156 Kt. 1-2

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti