maanantai 6. maaliskuuta 2017

Dodgeballia ja Lihapullia

Tänään ekalla tunnilla käytiin läpi vähän äikkää, toisella tunnilla enkkua. Sitten välkkä ja tuplatunti liikkaa. Ruokana oli lihapullia ja perunamuussia. Nyt on välkkä ja me pelataan Texas Holdemia.

LÄKSYT:
Enkusta kaikkille tuli oma läksy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti