Tänään
sekotettiin, vaivattiin, kohotettiin,
laskettiin mäkeä,
vaivattiin, kohotettiin,
voideltiin, ripoteltiin,
ruokailtiin,
paistettiin, jäähdytettiin,
laskettiin mäkeä,
vatkattiin, halkaistiin,
täytettiin
ja nautittiin itseleivotuista laskiaispullista.
Niitä taisi tulla yhteensä 48 kappaletta! Yksi annettiin Tatu-opelle, yksi Tuija-apulaiselle ja yksi rehorille. Kaikki saivat kaksi pullaa.
Niin ja viimeisimmät pipotkin valmistuivat tänään. Tosi hienoja tuli!
Rentouttavaa talvilomaa kaikille!
Maaliskuussa alkaa jo aurinko lämmittää!
t:Jenni

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti