Tänään ekalla tunnilla oli musiikkia sitten äikkää ja sitten siinä välissä oli ruokailu. Sitten oli biologiaa. Jossa me tutkimme aivoja.XDSeuraavaksi on enkkua. Sitten pääsemme koulusta.
läksyksi tuli äidinkielestä t 6 ja 7 tai 8 jos kerkesi tekemään 7 tehtävän.
biologiastsa t 2 ja 3 sivu 107
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti