torstai 28. tammikuuta 2016

Aivot ja hermosto

Tänään ekalla tunnilla oli musiikkia sitten äikkää ja sitten siinä välissä oli ruokailu. Sitten oli biologiaa. Jossa me tutkimme aivoja.XDSeuraavaksi on enkkua. Sitten pääsemme koulusta.

läksyksi tuli äidinkielestä t 6 ja 7 tai 8 jos kerkesi tekemään 7 tehtävän.

biologiastsa t 2 ja 3 sivu 107


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti