Tänään koulu alkoi 9 :20 ensimmäinen tunti oli musiikkia.
Musiikin tunnin jälkeen oli välkkä ja sen jälkeen äidinkielentunti ja testi.
Senjälkeen oli bg ja katsottiin video.
Sitten oli välkkä ja sen jälkeen oli ennkkua.
Läksyt: Äikkä s. 70 lue aikamuodot. biologia s.103 t1
Kirjoittanut: Aleksi .V ja Andre
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti