perjantai 29. tammikuuta 2016

Luistelua ja hengitystä

Hei, tänään hengitimme koko päivän (koska pakko). Aamulla päivän aloitti fyke, sitten oli matikkaa. Sen jälkeen lähdimme luistelemaan Hakio-hallille. Kun saavuimme Hakiolle luistelimme ja jotkut pelasivat lätkää. Seuraavaksi meillä on äidinkieltä (A).

lÄKSYT:
fyke: harjoittele kokeesen joka on 5.2
ma: s.48 kotitehtävä laatikko
äi: ?

kirjoittajat: järjestäjät  :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti