Tänään ekalla tunnilla me puhuimme Spartasta ja Ateenasta. Esitimme myös troijan sotaa. Sen jälkeen oli aamunavaus. Lauloimme siellä lauluja. Sen jälkeen oli uskonnonkoe. Uskonnonkokeen jälkeen oli välkkä. Välkän jälkeen oli biologiaa. Sitten oli ruokailu. Ruokalilussa oli ruokana nuudeli proileria ja salaattia. Sitten a-ryhmällä oli matikkaa ja b-ryhmällä englantia. Oli taas välkkä. Välkän jälkeen oli Äidinkieltä. Luimme salapoliisikirjojamme.
Läksyt:
historia: lue s.87 teht.1-3 s.93
biologia: moniste ja hengitystesti.
a-ryhmä,matikka. s.44 kt 1,2
b-ryhmä,englanti tee start 9 s. 96 (kokonaan)
s.98 tehtävä 5
Kirjoittajat: : Juliana ja Reetta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti