Ekaksi A- ryhmällä oli enkkua ja B-ryhmällä oli äikkää. Sen hälkeen vaihdettiin vuoroja.
Meidän luokan suosituin lause:
"Moi, me olemme yksi iloinen perhe, joka pelaa ja nukkuu paljon!"
Läksyt:
Äikkä: s. 68 teht. 4-5
Enkku: teht. 11-12 s. 86
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti