Tänään oli kiva ja rauhallinen päivä. Aamulla puhuttiin vähän kirkkokäytöksestä ja siitä, että tämä on nyt viimeinen pääsiäiskirkko alakoulussa. Pääsimme (jouduimme) istumaan parvelle, josta ei kyllä oikein nähnyt mitään, mutta olimme kuunteluvieraina. Selkäni takaa kuului reipasta laulua. Tuli hyvä mieli.
"Tahdon muistaa pitkäperjantain ja Jeesus, nousi ylös haudastaan" soidessa päässä kävelimme takaisin koululle ja aurinkokin pilkahti.
Ruokailun ja enkun tunnin (jolta sain hirveästi kehuja Vighneyltä ja Minnalta, että oppilaat ovat "so sweet" ja osaavat keskustella niin avoimesti ja kypsästi) jälkeen, teimme pääsiäiskortit ja piilotimme Kinderit eri puolille koulua.
Hyviä pääsiäispyhiä!
t:Jenni
Enkusta tuli tänään läksyä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti