maanantai 10. huhtikuuta 2017

Maanantai

Ekalla tunnilla kaikilla oli äidinkieltä sitten menimme enkun tunnille. Sitten oli liikunta, jonka jälkeen ruokailu. Seuraavaksi on ylliä ja sitten ruotsia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti