Tänään tulimme kouluun 9.20. Meillä oli englannin valtakunnallinen. Se kesti 2x45 min. Sen jälkeen menimme syömään. Ruokana oli kalaa, perunaa ja salaattia. Kävimme läpi leirikoulu asioita. meillä oli matikkaa ja äidinkieltä. Kaikkien piti saada kirjaesitelmät valmiiksi.
Läksyt:
Lue matikan valtakunnalliseen!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti