Ekalla tunnilla me kirjoitimme vuoropuheluita. Sitten oli enkkua, jota seuraavan välitunnin jälkeen pelasimme pesistä. Ruokana oli perunaa ja possukastiketta. Sitten meillä on biologiaa, jossa alamme käsittelemään kierrätystä. Vikalla tunnilla on ruotsia.
LÄKSYT!
Äikkä: tee vuoropuhelu loppuun
Enkku: Harjoittele valtakunnalliseen
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti