Meno on ollut niin vauhdikasta, että järjestäjätkään eivät ole ehtineet päivitellä blogia. Niinpä paikkalen vähän tähän kuulumisia.
Koulun piha on ollut alkuviikon ajan jäätävän liukas ja tänään terkkareilta tuli viestiä, että jäämäissä on sattunut useita tapaturmia. Osa mäistä on ollut kiellettyjä ja istualtaan on pitänyt laskea, mutta kuitenkin on sattunut kolareita ja kaatumisia. Todennäköisesti jäämäet rajataan nyt pois välkkäalueilta.
Tiistaina olimme Ice skating-tapahtumassa, jossa sateli aika paljon lunta, mutta meno oli todella tehokasta ja reipasta! Meidän luokalle (eli koululle) saatiin luistelukisoista pronssimitali! Onnea! Niin, ja meidän luokkalaiset voittivat myös tanssikisassa.
Keskiviikkona teimme KiVa-harjoituksia ja hermostotestejä. Juhlittiin 12-vuotissynttäreitä ja luettiin salapoliisikirjoja.
LÄKSYT 1.2:
Matikka s. 52 Kt. 1-2
LÄKSY 2.2.
Matikka s. 54-55 loppuun
LÄKSYT 3.2.:
MA (A-ryhmä): s.60 Kt.1-2
BG: Lue s. 108-109 ja kirjoita vihkoon ihmisen 5 aistia tärkeysjärjestyksessä (oma perusteltu mielipide)
![]() |
| Rokkiluistelua |
![]() |
| Jättiletka |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti