Rakas päiväkirja,
Aloitimme päivän joulukalenterin avauksella. Sen jälkeen oli matikkaa, jossa opettelimme erilaisia kuvioita ja niiden nimeämistä. Sitten oli ruokailu. Ruokana oli lihapullia ja perunamuusia. Ruokailun jälkeen oli biologiaa. Kävimme myös läpi huomisen päivän ohjelmaa, koska huomenna on itsenäisyysjuhla. Seuraavaksi menemme Sibelius-konserttiin, jonka jälkeen pääsemme koulusta. Hyvää päivän jatkoa!
LÄKSYT:
BG: moniste loppuun
MA: s.148 kotitehtävä laatikko
(Jos sinulla on A2-kieli muistathan kysyä ja tehdä myös siitä läksyt!)
T:Siiri ja Veera
Sibleius-konsertti olikin aika harhaanjohtava nimitys. Oppilaat kyselivät, että miten shamanistinen alttoklarinettimusiikki voi olla Sibeliusta. No, eihän se ollutkaan. Kyseessä oli Sibeliuksen juhlavuoden konserttikiertue. Konsertissa kuultiin kuinka laulaja joikhasi erilaisia eläin joikuja. Ne olivat aika hauskoja. Alttoklarinetin ääni oli lumoava.
VastaaPoista