perjantai 11. joulukuuta 2015

Tanssia ja koreografioita

tänään aloitimme matikan kokeella ja siitä jatkoimme lucia juhlaan lauloimme joulu juhla lauluja ja katsoimme lucia kulkuetta sitten menimme liikunta tunille tansimme siellä ja saimme tehdä omia koreografioita nyt odotamme a ryhmän äikän tuntia


Läksyt:ei mitään ja ei ole tietoa äikästä

kirjoittanut:Eemu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti