tänään aloitimme matikan kokeella ja siitä jatkoimme lucia juhlaan lauloimme joulu juhla lauluja ja katsoimme lucia kulkuetta sitten menimme liikunta tunille tansimme siellä ja saimme tehdä omia koreografioita nyt odotamme a ryhmän äikän tuntia
Läksyt:ei mitään ja ei ole tietoa äikästä
kirjoittanut:Eemu
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti