perjantai 18. joulukuuta 2015

Pikkujouluperjantai

Tänään aamulla opiskeltiin vielä vähän fykeä eli puhuttiin maapallon vesivaroista ja kerrattiin veden kiertokulkua kuvien avulla. Sen jälkeen alettiin valmistautua pikkujouilemaan. Olimme tehneet Kahoot-visan 5c:n oppilaista. Taisto 5c:n tuntijasta oli tulinen ja sijoitukset vaihtelivat loppuun asti.

Oppilaat olivat keksineet ohjelmaa ja heittäytyivät hienosti omissa esityksissään. Saimme seurata kokkishowta, sketsihahmokisaa, voice of Finlandia, epähauskoja kotivideoita ja hurjaa muodonmuutosta. Pelasimme myös silmäniskumurhaajaa, jossa löytyi todellinen murhaajataituri. Lopuksi vietimme erään oppilaan läksiäisiä. Ruuaksi oli joulupuuroa, jota vain harvat jaksoivat syödä kunnolla, koska tänään sai tuoda omiakin herkkuja.

Huomenna jaan vielä todistukset ja sitten vapaudumme ansaitulle joululomalle!


t:ope

Tulostaulu Kahoot-kisasta.

Eräs sketsihahmoista

Kokkishown piparitaikina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti