Päivä alkoi sillä, kun valmisteltiin isosali joulua varten. Laitettiin piuhat ja järjesteltiin tuolit. Tämän urakan jälkeen alkoi kummitunnit. Leivoimme kummien kanssa pipareita joista sitten tulikin aikamoisia sokeri pommeja! ;) Kummituntejen jälkeen meillä oli hissaa jossa käsiteltiin Kreikan jumalia.
LÄKSYT:
HI: valitse yksi kreikan jumalista ja kirjoita vihkoosi hänen tarinansa ja taitonsa.
Terveisin: Lotta (Pippuri) ja Maria (Sokeri)



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti