maanantai 14. joulukuuta 2015

Kummi Tunti

  Päivä alkoi sillä, kun valmisteltiin isosali joulua varten. Laitettiin piuhat ja järjesteltiin tuolit.  Tämän urakan jälkeen alkoi kummitunnit. Leivoimme kummien kanssa pipareita joista sitten tulikin  aikamoisia sokeri pommeja! ;)  Kummituntejen jälkeen meillä oli hissaa jossa käsiteltiin Kreikan jumalia.

 LÄKSYT:
HI: valitse yksi kreikan jumalista ja kirjoita vihkoosi hänen tarinansa ja taitonsa.


Terveisin: Lotta (Pippuri) ja Maria (Sokeri)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti