keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Yhteislaulu harjoituksia

Tänään aloitettiin Katrin hissalla, jossa käsiteltiin muinaissuomalaisten uskomuksia. Sen jälkeen saimme Jenniltä SUURET aplodit, koska olimme viimein laittaneet kenkämme hyllyyn siististi!:) Sitten meillä oli ussaa jossa esitimme pantomiimina omat tunnus eläimemme ja muut yrittivät arvata mikä eläin toinen oli. Sitten menimme isoon saliin yhteislaulu harjoituksiin. Menimme tänään aikaisimmin syömään ja ruokana oli palermon pastaa. Sitten saimme olla vartin pihalla ennen enkkua.


LÄKSYT:
US: Mieti kuvallinen symboli itsestäsi.
HI: EI LÄKSYY!
EN: EI LÄKSYY!

Terkuin: Lotta ja Veera! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti