Perjantaina aloitimme koulupäivän juhlasalissa harjoittelemalla itsenäisyysjuhlaesitystä. Kokeilimme, että mikit toimivat ja siirtymät sujuivat. Juhla meni hienosti ja saimme esityksestä hyvää palautetta opettajilta. Juhlan jälkeen harjoiteltiin matikassa kolmion kulmien laskemista ja piirtämistä ja tutustuttiin veden ominaisuuksiin. Välkän jälkeen oli vielä vuoden viimeinen varsinainen enkuntunti ennen koetta. Oppilaat jaksoivat tämän koulupäivän tosi hienosti!
LÄKSYT:
Matikka kolmion kulmat kotitehtävälaatikko
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti