torstai 19. tammikuuta 2017

Torstain touhut

Ensimäisellä tunnilla meillä oli käsityötä A-ryhmällä oli rättikässää ja B-ryhmällä oli puukässää.
Ruokana meillä oli hernekeittoa. Englannista tuli läksyksi start 9 ja teh 7 s102.
Seuraavaksi meillä on äidinkieltä.




                                  T: NEA ja Siiri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti