Ensimäisellä tunnilla meillä oli käsityötä A-ryhmällä oli rättikässää ja B-ryhmällä oli puukässää.
Ruokana meillä oli hernekeittoa. Englannista tuli läksyksi start 9 ja teh 7 s102.
Seuraavaksi meillä on äidinkieltä.
T: NEA ja Siiri
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti