Tänään meillä oli pikkuryhmien tunteja jossa juoksimme sijamuotojen perässä ja luimme lukukirjaa, sekä näyttelimme kielikujalla, englanin tunnilla. Nyt on matikkaa ja fykeä.
Läksyt:
Ma: s.48 Kt 1-2
En: s 103 t. 8-10
Äi: s.76 t. 8-10, lukukirja puoleen väliin ja torstaiksi mielipidekirjoitus
Fyke: Lue KOKEESEEN!!! s.62-85 Sähkö
Kirjoittanut Eemu&vonKockonen
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti