maanantai 30. tammikuuta 2017

Maanantai

Ekalla tunnilla oli fykeä sitten oli enkkua ja sen jälkeen menimme luistelemaan koulun kentälle pikkukummien kanssa. Sen jälkeen oli ruokailu. Ruokanaoli riisiä ja possukastiketta. Sen jälkeen on äikkää ja siten vielä Ruotsia.






LÄKSYT!
Fyke: Moniste
Enkku: Tehtävät loppuun sivulta 111
Äikkä: Mielipidekirjotus loppuun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti