Ekalla tunnilla meillä oli Outin uskontoa. Sitten meillä oli kaksi tuntia kuvista. Kuviksentunnilla teimme ilotulitustyötä. Sen jälkeen oli ruokailu. Ruokana oli nakkikeittoa. Seuraavaksi on matikantunti ja vikana musiikkia.
LÄKSY:
Matikka: tee sivut 10-11 ja kotitehtävät s.12 teht.1
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti