keskiviikko 11. tammikuuta 2017

Hiljainen keskiviikko

Ekalla tunnilla meillä oli Outin uskontoa. Sitten meillä oli kaksi tuntia kuvista. Kuviksentunnilla teimme ilotulitustyötä. Sen jälkeen oli ruokailu. Ruokana oli nakkikeittoa. Seuraavaksi on matikantunti ja vikana musiikkia.




LÄKSY:

Matikka: tee sivut 10-11 ja kotitehtävät s.12 teht.1



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti