perjantai 20. tammikuuta 2017

Perjantain pärinät

Tänään ensimmäisenä oli historiaa kaksoistunti. Seuraavaksi on ryhmätunnit ruotsia ja matikkaa. Ruokailuun menemme poikkeuksellisesti vasta molempien tuntien jälkeen.

LÄSKYT:
ma: s.28 kt.1-2
hi: s.87 teht.1-4

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti