tiistai 26. elokuuta 2014

Palkki päivät alkaa taas

Tänään  oli aikamoinen päivä meidät jaettin äikän palkki ryhmiin. Ruokana oli lihapullia ja  perunamuussia. Oli hyvää ruokaa joskus tuli pikku sade kuuroja mutta ei haittaa.

Joissan palkeissa tuli läksyä ja hei hei kiire enkun tunnille eli moido :D


                  T:Nea :D, Andre ja Reetta xD

Läksyt:

Lukutehtävä: Lue omaa kirjaasi sovituun sivumäärään asti ja tee "taulukehystehtävä" ensi tiistaiksi

Äidinkielien palkkiläksy (joka ryhmälle oma, moniste tai vihkotehtävä)

Enkun läksy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti