Tänään jatkettiin solmuvärjäyshommia ja puhelintelineitä käsitöissä. Pidin B-ryhmälle nyt kaksoistunnin matikkaa, jotta he voivat tulla tiistaina kouluun vasta 9.20 (hyvityksenä keskiviikon lisätunnista).
Kotitehtävät:
Matikka: mökki 4 ja (b-ryhmällä myös mökki 5)
Enkun läksyt
Hyvää viikonloppua!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti