perjantai 22. elokuuta 2014

Kässääksä matikkaa

Tänään jatkettiin solmuvärjäyshommia ja puhelintelineitä käsitöissä. Pidin B-ryhmälle nyt kaksoistunnin matikkaa, jotta he voivat tulla tiistaina kouluun vasta 9.20 (hyvityksenä keskiviikon lisätunnista).


Kotitehtävät:


Matikka: mökki 4 ja (b-ryhmällä myös mökki 5)


Enkun läksyt




Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti