Tänään on oppilaskunta vaalit eli siis se on suljettu lippuäänestys ja ehdokkaita on vain neljä äänestämme varsinaisen ja vara jäsen. Tänään oli ruokana riisipuuroa.Tänään tulee myös läksyä matikasta (mökki 8)amulla oli äidinkieltä josta tuli läksyksi s.19 teht 1. Sen jälkeen oli kuvista jossa teimme sandaali työtä.
T:NEa.SIIRI




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti