Hei kaikille!
Viileähkön kesäkuun jälkeen saimme nauttia helteisestä heinäkuusta. Elokuu on jatkunut lämpöisenä, joten koulu alkaa kesäisessä säässä. Piharemontti on valmistunut ja tutustummekin pihaan heti ensimmäisenä koulupäivänä. Luokallemme tulee kaksi uutta oppilasta, jotka toivotamme erityisen tervetulleiksi joukkoomme!
Maanantaina tavataan yhdeksältä koulun pihassa! Päivystän pihassa 4c-kyltin kanssa odottelemassa koululaisia.
t:Jenni-ope
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti