Tänään satoi aamusta niin kovasti, että päätimme siirtää kasvien keruun torstaille tai perjantaille (säästä riippuen). Kasvien kuivaaminen on kuivallakin säällä vaativaa puuhaa, joten ylimääräistä kosteutta ei prässäämisessä tarvita.
Teimme tänään istumajärjestyksen arpomalla anagramminimien perusteella. Päätin parit siten, että toinen oppilas on a- ja toinen b-ryhmästä. Samalla nämä pulpettiparit ovat järjestäjäparitkin.
Oppilaat tekivät todella hienoja graffitinimilappuja. Kompassitunnilla esiteltiin lomakuvia ja tehtiin haastatteluja. En valitettavasti ehtinyt antaa läksyä, mutta englannista toivottavasti tulee kotitehtävää tänään.
Huomiseksi on tärkeää muistaa polkupyörä, liikuntavaatteet ja -kengät, eväät, juomapullo, (uikkarit ja pyyhe, jos haluaa ja on lupa uida) ja mahdollisesti sateenvarjo reppuun Apparan liikuntapäivää varten.
Pitäkää peukkuja että huomenna sää suosii paremmin!
t:Jännite helli
http://www.lintukoto.net/viihde/anagrammi/index.php
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti