maanantai 25. elokuuta 2014

Tavallinen koulupäivä xD

Ensimmäisellä tunnilla oli uskontoa ja läksyksi tuli LUE s.14 teht. 2 ja 4. Seuraavalla tunnilla olikin ylliä  LÄKSY: LUE s.15 valitse yksi tehtävistä 1-3. Kolmannellä tunnilla oli A ryhmällä  matikkaa (mökki6) ja B:llä oli enkkua. Ruokana oli kasvissose keittoa ja karjalan piirakkaa jonka päälle sai ottaa juustoa ja tomaattia. Nyt on musiikkia eli moido!



                                            By:Nea,Reetta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti