keskiviikko 20. elokuuta 2014

4:losten liikuntapäivä

Lähdimme heti aamusta kaurialankentälle liikuntatunnille. Meidät jaettiin kuuteen eri ryhmään. Meidät oltiin jaettu kuuteen eri neljäsluokan ryhmiin. Eri pisteitä oli pituushyppy, rugby, norsu jalkkis, maastojuoksu, erilaisia viestejä ja korkeushyppy.Me kävelimme koululle sateisessa säässä. Ruokana oli hernekeittoa ja tummaa leipää. Oli välkkä. Seuraava tunti on matikka.

Läksyt:

Matikka: mökki 3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti