Olen jo eilisestä asti miettinyt, millaisen aprillipilan oppilaat järjestävät minulle kostoksi viimevuotisesta yleistiedon valtaknnallisesta kokeesta. Se oli vaivalla tehty ja kutkuttava aprillipila oppilaille. Tänä vuonna YRITIN huijata, että maanantain matematiikan koe on peruttu ja se tehdään tänään Kahoot!-kyselyllä. Ei mennyt alkuunkaan läpi. Olin kuitenkin tehnyt Kahoot!-visan, jossa oli matikan tehtäviä ja lopuksi aprillikysymys. Osa oppilaista olisi mielellään vaihtanut matikan kokeen arvosanan tähän Kahoot-arvosanaan. Paras tulos oli nimittäin 9-. :)
Aamulla teimme fyke-juttuja TOY-luokassa ja henkilökunnan taukotiloissa. Kokeilimme erilaisilla paperilennokeilla ilmanvastuksen ja mudon vaikutusta tippumisnopeuteen. Se oli kivaa ja meni hyvin.
Liikunnassa pelattiin futsalia Kaikki pelissä-joukkueilla ja sitten treenattiin dodgeball-peliä. Dodgeball sai odotetusti tunteet kuumenemaan. Varsinkin siinä vaiheessa kun pelasimme 5d:tä vastaan. Ensi viikolla pelataan vitos-kutosten turnaus, joten nyt on korkea aika harjoitella ja hioa taktiikkaa.
A-ryhmä kirjoitti vielä dekkareita Katrin kanssa ja sain Katrilta hyvää palautetta:
Läksyt:
Fyke: lue kpl 20 ja tee moniste loppuun
Matikka: harjoittele kokeeseen JAKSO 2

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti