Tänään aamulla historian esitelmä oli kestänyt kokonaisen oppitunnin. :) Sen jälkeen kuvattiin lyhytelokuvia kirkollisista toimituksista pari tuntia. Meillä oli kaste, konfirmaatio, häät, hautajaiset sekä jumalanpalveus. Alakerran urkuja käytettiin hyväksi ja pihalla onniteltiin rippilapsia. Myös virsiä veisattiin ja sanottiin tahdon.
Kaikki ryhmät saivat elokuvansa valmiiksi ja ehdimme katsoa ne päivän päätteeksi. Historiantunti siirtyi eiliseltä tälle päivälle. Opiskelimme Rooman valtakunnan mahtavuutta tieverkostoineen ja akvedukteineen.
Läksyt:
A-ryhmä matikka s. kpl 35 tehtävät 1-3 aukeamalta loppuun ja Kotitehtävälaatikko
Historia s. 116-119 lukuläksy ja s. 119 tehtävät vihkoon
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti