perjantai 29. huhtikuuta 2016

Pizza perjantai

Tänään aloitimme päivän fyken kokeella. Sitten oli talent kilpailu. Talentin jälkeen siirryimme ulos liikunnan tunnille. Me pelasimme jalkapalloa ja pesäpalloa. Sitten oli ruokailu jossa oli ruokana pizzaa ja jäätelöä.

EI LÄKSYÄ! HYVÄÄ VAPPUA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti